Paul McCartney został twarzą kampanii firmy JBL „Hear the Truth” (Usłysz prawdę). Telewizyjny spot, w którym bierze udział McCartney, został zaprezentowany po raz pierwszy 12 lutego podczas 54. gali rozdania nagród Grammy.
„JBL to synonim doskonałego dźwięku, marka, która spełnia wszelkie standardy, jakich wymaga moja muzyka. Korzystam z produktów firmy JBL od początku mojej kariery jako muzyk, w studiu i podczas trasy. Pragnę, aby moi fani usłyszeli prawdę, a to umożliwia właśnie JBL” – powiedział sir Paul McCartney.
Nowa reklama „Usłysz prawdę” oparta jest o singiel „My Valentine” z albumu „Kisses on the Bottom”. Spot ukazuje historię zawartą w piosence „My Valentine” oraz rolę marki JBL w przekazaniu słuchaczowi piękna i niuansów muzyki. Nakręconą w Londynie reklamę „Usłysz prawdę” reżyserował Martin Campbell, twórca m.in. jednej z części przygód Jamesa Bonda – „Casino Royale”.
Producent: www.jbl.com
Dystrybutor: www.essaudio.pl